Гарантія
На всі товари, куплені в наших магазинах, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно "статті "8 Закону", якщо після покупки товару була виявлена ??якась несправність, товар може бути обміняний або повернутий в магазин при дотриманні строго визначених ознак ("Стаття 1.12"):
1. виріб не може бути відремонтований
2. на те, щоб усунути несправність, сервісному центру знадобиться занадто
тривалий час (понад 14 днів)
3. несправність робить його істотно іншим ніж передбачено договором
При виявленні несправності покупцеві необхідно надати товар для усунення несправності в авторизований сервісний центр виробника (список сервісних центрів можна подивитися в супровідних документах, подивитися на сайті виробника або дізнатися у продавця).
У разі неможливості усунення несправності в терміни, що встановлені Законодавством, починаючи з дати звернення в сервісний центр споживач має право на заміну неякісного товару на аналогічний належної якості, або повернення грошових коштів сплачених за товар неналежної якості.
При наявності товару вимоги споживача про його заміну підлягають задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості — протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін ("Стаття 8.6"). У разі виявлення під час діагностики порушень умов експлуатації товару (водне або механічне пошкодження товару в цілому або окремої його складової частини; не авторизоване втручання; модернізація, що не передбачена виробником), будь-які дії, що суперечать прямим призначенням товару і йдуть у розріз з гарантійним зобов'язанням виробника, якщо вони призвели до виходу з ладу виробу, споживач позбавляється права на безкоштовне усунення несправності та в задоволенні будь-яких вимог, передбачених "Законом про захист прав споживачів".
Згідно "статті 9 закону" товар "належної" якості (без дефектів) може бути обміняний на аналогічний протягом чотирнадцяти днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
1. присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, чек або
накладна, що підтверджують покупку в магазині)
2. збережений товарний вигляд — залишилися всі ярлики, наклейки, упакування
та інші приналежності товару в незмінному вигляді
3. товар не експлуатувався. У товарів присутні внутрішні лічильники, які
показують відпрацьовані технікою кадри або тайминги. Наприклад: у кожного
цифрового фотоапарата є внутрішній лічильник кадрів і (або) кількості
спрацьовувань затвора. Ці дані не доступні для перегляду користувачем,
проте в авторизованих сервісних центрах фахівці дану інформацію завжди
аналізують
Порядок дії споживача якщо є бажання обміняти або повернути товар належної якості:
1. надати товар для проведення експертизи авторизованим сервісним центром на
термін до чотирнадцяти календарних днів
2. в тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не має водних або
механічних пошкоджень, товар не експлуатувався і були дотримані всі вимоги
"статті 9 Закону", споживач може надати товар в магазин для обміну
3. якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач може
придбати будь-який інший товар з представленого асортименту, з відповідним
перерахуванням вартості
Прочитати повну версію "Закону про захист прав споживачів"
Адреси сервісних центрів можна подивитися в супровідних документах на техніку або зателефонувати й запитати наших менеджерів.